5 شهریور 1403الی8 شهریور 1403
27 اردیبهشت 1403الی5 شهریور 1403
دومین دورهی کنگره از ساعت ۱۲ الی ۲۱ در تاریخ ۱۷ تا ۲۰ خرداد ماه ۱۴۰۳ مجددا در مرکز نمایشگاههای بینالمللی ایرانمال به همت آژانس تدبیرگران برگزار خواهد شد. در این نمایشگاه، ۱۲ پنل تخصصی برگزار خواهند شد. موضوعات این پنلها شامل؛ موبایل و اقتصاد دیجیتال، موبایل و تولید صادرات محور، موبایل و فناوریهای فینتک، موبایل و هوش مصنوعی، موبایل و شبکههای اجتماعی، موبایل و پلتفرمهای دیجیتال، بازیهای موبایل، موبایل و صنعت بازاریابی و تبلیغات، موبایل و گردشگری، موبایل و زنان کارآفرین، موبایل و تجارت الکترونیک و در آخر موبایل و صنعت سلامت میشود.
این رویداد توسط «انجمن واردکنندگان موبایل» با همکاری «وزارت صنعت، معدن و تجارت جمهوری اسلامی ایران»، «مرکز همکاریهای تحول و پیشرفت ریاست جمهوری»، «وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات»، «مرکز توسعه تجارت الکترونیکی»، «سازمان توسعه تجارت ایران»، «سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات»، «سازمان آموزش فنی حرفهای کشور»، «سازمان نظام صنفی رایانهای کشور» و همچنین «انجمن تولیدکنندگان نرمافزار تلفن همراه ایران» برگزار میشود.
این رویداد شامل بخشهای متنوعی از جمله؛ رویداد استارتاپی، هفت بوم، پنلهای تخصصی، بخش نمایشگاه، و آیامسی شاپر (IMC Shopper) است.
رویداد استارتاپی
تمرکز اصلی این رویداد بر محورهای بازاریابی دیجیتال و رسانههای اجتماعی، خدمات مبتنی بر هوش مصنوعی، واقعیت افزوده و واقعیت مجازی، بلاکچین و ارزهای دیجیتال، سرگرمی و بازیهای موبایل و همچنین امنیت دیجیتال است.
بخش نمایشگاهی
بخش نمایشگاهی موبایل همزمان با آغاز کنگره در مرکز نمایشگاهی ایرانمال در فضای بالغ بر ۷۰۰۰ متر مربع برگزار خواهد شد. نمایشگاه طی پنج روز از ساعت ۱۲ ظهر تا ۹ شب پذیرای علاقمندان و فعالان زیست بوم موبایل ایران خواهد بود.
در این نمایشگاه امکان معرفی و فروش نیز برای تولید کنندگان داخلی در قالب طرح حمایتی فراهم شده است تا بتوانند محصولات خود را با شرایط ویژه به خریدار نهایی عرضه کنند.
IMC Shopper
همزمان با دور دوم کنگره موبایل ایران، بخش IMC Shopper نیز فعالیت خود را آغاز مینماید. در این بخش بازدیدکنندگان میتوانند علاوه بر بازدید از بخش نمایشگاهی، محصولات مورد نیاز خود را با تخفیفهای ویژه کنگره موبایل ایران تهیه نمایند.